2014-02-24




Det sa bara klick så var den här!
Det är så mycket som man inte tänker på innan man går barn men som är livsviktiga och inte nog med det utan även svindyra!
Bilbarnstol är en sån sak! Som tur är får man ju hyra en på sjukhuset för en billig peng i nio månader men sen då?
Lyckades hitta en på utförsäljning på internet, svensk dessutom till en larvigt billig peng som liten dessutom kan ha tills han är ca tre år, lyckan är gjord, och nu kan jag vänta nästan två år innan jag får börja jaga nästa bilbarnstol. 

Enda problemet som uppstod när vi hämtade den var att den inte direkt kom i ett platt ikeapaket så det var bara att stuva om i bilen för att få in den, tur att jag inte fick för mig att hämta ut den när jag var ute och gick med liten i vagnen, det hade ju sett ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0