2014-10-09



Dagens mamma:
Knut på huvudet (nyduschad och det spöregnar, vem märker någon skillnad?)
Skjorta o tröja från H&M
Jeans från cubus

Skapligt nöjd mamma som var iväg till gymmet imorse och fick nytt (läs sitt första) gymprogram. Hej och hå, säger jag bara nu blir det superpepp. 
Lyckan av att äntligen få på sig mina älskade acnejeans försvann lite när jag upptäckte att jag lyckats skava hål på ett par andra när jag tryckt ner mina feta låt i dom, nya byxor får det ta o bli! 

Annars har vi haft kompismys med bebiskompisarna i två dagar, dels hemma hos minstingen Noah och idag med rytmik, stackars liten är helt slut så mamman passar på o finfika på stan. Tänk att det ska krävas barn för att man ska uppskatta att sitta själv på stan och fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0