2014-10-11



Dagens mamma (och bebis)

Skjorta-New Yorker
Tröja-Stradivalius 
Jeans-cubus
Bebis är klädd i Åhlénskläder(dessutom ekologiska, heja Åhléns)

Jag ska i ärlighetens nämn säga att jag är värdelös på o hålla kontakten med folk, svara på sms, mail, ringa folk kan ibland ta dagar. Inte egentligen för att jag inte har tid, jag kan heller inte alltid skylla på mini, men det blir bara inte av och vips så kan det ha gått en vecka! Som tur är, är jag lyckligt lottad men vänner med stort tålamod!

Idag brunchade vi med världens bästa Malin, vi har försökt att ses sen innan sommaren. Eftersom jag också är så grymt disträ fick stackaren ingen födelsedagspresent (ytterligare en anledning att ses igen tänker jag, önskar, att jag vore så uträknad). Vilket också visar att hon har en ängels tålamod med mig ;-) får kanske jobba på planeringen till nästa gång.
I vilket fall så är hon en sån fantastisk människa som det inte spelar någon roll hur längesen man träffade henne det känns ändå som det var igår <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0