2014-10-17



Ett bra tag nu har jag funderat på att börja lämna blod och i helgen bestämde jag mig för att anledningen att vara något nålrädd inte längre var anledning nog för att låta bli längre. Passande nog hade det dessutom passerat dom 9månader som man måste vänta efter att man har fått barn. 
Så idag var jag iväg för att se om jag skulle kunna passa som nåldyna, få information och ta massor av tester. Så efter att ha blivit stucken med monsternålen ser det iaf hittills ut som om jag är en superkanidat. Hoppas bara att proverna visar samma sak. Första besöket är iaf förbokat i december för att lämna blod, förhoppningsvis kan jag boka in för att lämna plasma också! Lyckan är att förhoppningsvis få vara nåldyna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0