2015-04-30

Alltså min arma moder, det är mycket hon har fått stå ut med de senaste veckorna, mer än vanligt iaf. Igår var absolut en sån dag, vi var iväg och kollade på utemöbler privat som vi ville ha, men med bilbarnstol, vagn, barn och två vuxna så var det tom med vår monsterbil svårt att få in ett bord och 6stolar. Lösningen blev den geniala idén att ringa stackars ovetande mamma, som efter att ha svurit lite efter mig, slängde sig i bilen på lunchen för att hämta utemöbler. Till saken hör att mamma avskyr Hammarö, för hon luckas alltid köra vilse. Men icke denna gång. En lite lift till stan för mig och vagnen blev det också, av en nu istället lite nöjdare mamma. Vad ska man säga, hon har sig själv att skylla hon har ju trots allt uppfostrat mig  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0