2015-12-10

Det är mycket nu, jul, nyår, födelsedagar och någonstans däremellan ett dop, och  helt ärligt så orkar jag inte med. Just nu pallar jag inte att planera fem olika kalas på samma gång så igår bestämde jag mig för att sätta stopp vid Tures kalas allt som ska hända därefter får jag helt enkelt ta nästa år. Jag vill kunna fokusera på att vara närvarande här och nu för min lilla familj. Om det nu betyder att lillasyster blir döpt i maj, vem bryr sig? Det viktigaste är att alla mår bra!

Efter det konstaterandet så lyckades jag varva ner såpass mycket att jag kunde njuta med Ture när han gick luciatåg i kyrkan igår, det är ju ändå han och lillasyster som är det viktigaste som finns, och igår var dom världens finaste tomtar och jag bara njöt av att få vara bara mamma till dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0