2015-09-08

Jag är nog den första att erkänna att jag inte är någon sommarmänniska, visst, ljumna sommarnätter i all ära men annars är det varmt, kladdigt och man får aldrig i sig nog med vatten, därför njuter jag lite extra nu när man äntligen kan dra på sig en extra tröja och mysa i.

Utvärderar vi istället årets sommar så kan vi väl kalla den minst sagt hektisk, nyinflyttade i hus, mycket släkt på besök och kanske inte så mycket tid att skrutta runt med lilla familjen som man kan önska. Naturligtvis är det fantastiskt att få ha familj och släkt hos sig, men jag hoppas på att vi till nästa år kan jobba på att sätta fokus på oss, dvs att semrsterplsneringen sker med utgångspunkt från vad som passar oss bäst och inte vad som passar alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0